Wie zijn Wij

Urban Hippies

 Deze foto is 'typisch Urban Hippies'; bloemen, kleuren, symbolen,  natuurlijke materialen en vintage. Urban Hippies zijn geen  trendsetters. Ze hebben een eigen stijl en mixen vanalles door elkaar  om die tot uitdrukking te brengen.
"Jezelf versieren. Dat is geen luxe, maar folklore, het leven vieren."

 Bijzonder aan Urban Hippies:
 * Webshop èn B2B. (zie verkoopadressen)
 * Het assortiment matcht met de laatste collecties van jouw (en onze) favoriete kledingmerken. 
 * De sieraden en accessoires zijn tot stand gekomen vanuit de visie  van delen. Delen van positieve ervaringen, goede ideeën en  successen. (Lees ook: Maatschappelijk verantwoord)

 

 Wie wij zijn: Jeroen

Vanuit zijn eigen bedrijf, Hendriks-it, bouwt hij websites en applicaties, bedenkt it-oplossingen en -toepassingen voor bedrijven en adviseert in het gebruik van social media. Hij is de technische man en het digitale brein achter Urban Hippies. (in de wandelgangen: ons eigen computermannetje) Hij zwengelt regelmatig nieuwe thema's aan: twitter op de site (en er weer af), bloggen (of toch maar niet?), instagram, een inlogsysteem voor resellers, nieuwe templates, functies...hij pluist alles uit wat nieuw is op dat gebied. En daarnaast doet hij alle aanpassingen aan de site die Femke bedenkt...als ze het lief vraagt tenminste.

 

 

 

Wie wij zijn: Femke

Opgegroeid in stadsnatuur..grote plannen, bescheiden verwachtingen...
Ik weet niet anders dan dat ik van tekenen, schilderen, knutselen, geuren en kleuren hield. Na de opleiding Beeldende therapie heb ik 20 jaar met veel plezier in de jeugdhulpverlening gewerkt. Vanaf 2010 bestaat Urban Hippies. Wat begon met zelf sieraden maken aan de keukentafel, is nu een bedrijf met een groeiend aantal eigen producten die bij steeds meer unieke winkels te koop zijn. Het leukst aan Urban Hippies? Het contact met klanten, winkels, hulptroepen en andere mensen met goede ideeën en talenten. De vrijheid om te doen wat je bedenkt. En toch ook nog steeds die uurtjes aan de 'keukentafel'.