Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

We verzenden je bestelling zodra de betaling door ons ontvangen is.

Alle orders worden met een track&trace verzonden. Via de mail ontvang je een link naar meer bestelinformatie.

Betaalde bestellingen die op doordeweekse dagen voor 15u gedaan worden, komen gewoonlijk de volgende dag bij je aan.

Naar andere landen binnen Europa tel je daar een aantal dagen bij.

Hoe zit het met verzendkosten? 

Bestelling vanaf 49,95 verzenden we gratis binnen Nederland en naar België.

Voor bestellingen onder 49,95 bedragen de verzendkosten 4,20.

Voor verzenden naar België is dat 9,=.

Past mijn bestelling door de brievenbus?

De meeste bestellingen worden in platte brievenbusdoosjes verzonden via fietskoeriers.

Voor brievenbuspost wordt normaal gezien niet aangebeld.

Grotere artikelen of orders worden op dezelfde manier verzonden, maar dan in een verpakking die niet door de brievenbus kan.

De fietskoerier zal bij je aanbellen om het pakje af te geven.

Houd je mail (eventueel spam) in de gaten voor actuele informatie over de levering.

Ik wil graag iets retour sturen, kan dat?

Het retourbeleid vind je hier.

Retouradres:

Urban Hippies

Torenallee 28-16

5617 BD Eindhoven

Nederland/ The Netherlands

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

Heel vervelend als je je bestelling al had verwacht terwijl hij er nog niet is.

Controleer eerst eens of je je adresgegevens juist doorgegeven hebt (die staan in je orderbevestiging en in je account).

Een fout in de adresgegevens kan ervoor zorgen dat je bestelling naar een ander adres gestuurd is.

Er zit dan helaas niet veel meer op dan afwachten of het pakketje teruggezonden wordt naar Urban Hippies.

(Je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor het juist invoeren van je gegevens).

Klopt je adres? Neem dan even contact op via het contactformulier of mail naar info@urbanhippies.nl.

Kun je me laten weten wanneer een artikel weer op voorraad is?

Als een product niet op voorraad is kun je bij de productomschrijving je e-mailadres invullen en daarna klikken op "houd mij op de hoogte van beschikbaarheid".

Je krijgt dan een melding wanneer de voorraad is aangevuld. 

Ik heb een contactallergie voor nikkel. Wat kan ik het beste aanschaffen?

De onderdelen die we gebruiken zijn lood- en nikkelvrij. Kun je niet tegen koper, dan kun je gevoelig reageren op messing en brons.

Voor oorhaakjes gebruiken we meestal sterling zilver, goldfilled en niobium, die zelden allergische reacties geven.

Kettingen van stainless steel zijn zeer huidvriendelijk.

We gebruiken zelfs 316L stainless steel, dat een verlaagd koolstof-gehalte heeft en extra anti-allergeen is.

Can I become a reseller?

Yes, contact one of our agents:

For The Netherlands and Belgium: Wilma Sloot: Scheev angentuur or Dax Perez, DP Agenturen: office@zandamsterdam.com

For Germany and Austria: Milk Agentur agentur@milk-concept.de

For Noway and Danmark: Sarah Mondrup, Himmelfisk Agency, mail: himmelfisk@gmail.com 

For a direct subscription,>> fill this form <<

Mijn sieraad is kapot gegaan. Wat nu?

Op slotjes en bevestigingen heb je sowieso 6 mnd garantie. Dat betekent dat we het kosteloos repareren.

Verzendkosten betaal je zelf. Onedele metalen kunnen oxideren, wat vaak in verhouding is met de prijs van het product.

Vind je dat jouw sieraad in verhouding tot de prijs te snel verslijt? Niet gaan zitten balen of een dappere poging doen je er overheen te zetten.

Stuur ons een bericht, want we doen heel graag ons best om dingen in orde te maken.

Hoe onderhoud ik mijn sieraad?

Vocht, warmte,huidverzorgingsproducten, zweet, parfum...allemaal factoren die de slijtage van jouw sieraad ongunstig kunnen beïnvoeden.

Bewaar je sieraden dus op een droge, donkere plek, bijvoorbeeld in een juwelenkistje.

Oppervlakkige oxidatie kun je eraf poetsen met een droog zilverpoetsdoekje.